Моніторинг якості освітнього процесу

31.Сер.2021

  Компетенція Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) група «Джерельце» група «Соняшник» група  «Калинка» група   «Краплинка» група  «Дзвіночки» Узагаль-нення Особистісно – оцінна сформована повною мірою 0 25 33 7 30 19 сформована достатньо   57 50 50 79 65 60 сформована посередньо   43 25 17 14 5 21 сформована  мінімально   0 0 0 … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу 2020-2021н.р. (узагальнена таблиця)”

Детальніше
07.Кві.2021

Моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі (діти старшого дошкільного віку)    Компетенціця Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) Особистісно – оцінна сформована повною мірою 19 % сформована достатньо  62 % сформована посередньо  16 % сформована  мінімально 3 % не сформована 0 % Соціально-комунікативна сформована повною мірою 23 % сформована достатньо  53 % сформована посередньо  22 … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу”

Детальніше