Моніторинг якості освітнього процесу

10.Чер.2022

Компетенція Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) група «Джерельце» група «Соняшник» група  «Калинка» група   «Сонечко» група  «Пізнайко» Прим. Особистісно – оцінна сформована повною мірою 43 0 20 35 30 сформована достатньо   43 70 60 40 50 сформована посередньо   14 30 20 25 20 сформована  мінімально   0 0 0 0 0 не сформована … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу – 2021-2022н.р. (старший дошк.вік) (узагальнена таблиця)”

Детальніше
07.Кві.2021

Моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі (діти старшого дошкільного віку)    Компетенціця Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) Особистісно – оцінна сформована повною мірою 19 % сформована достатньо  62 % сформована посередньо  16 % сформована  мінімально 3 % не сформована 0 % Соціально-комунікативна сформована повною мірою 23 % сформована достатньо  53 % сформована посередньо  22 … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу”

Детальніше