Моніторинг якості освітнього процесу

23.Лис.2021

Компетенція Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) група «Джерельце» група «Соняшник» група  «Калинка» група   «Сонечко» група  «Пізнайко» Прим. Особистісно – оцінна сформована повною мірою 0 0 0 0 0   сформована достатньо   43 50 50 26 53   сформована посередньо   57 50 17 48 40   сформована  мінімально   0 0 33 26 … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу 2021-2022н.р. (старший дошк.вік) (узагальнена таблиця станом на жовтень місяць)”

Детальніше
07.Кві.2021

Моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі (діти старшого дошкільного віку)    Компетенціця Рівень сформованості компетенції Кількість (у %) Особистісно – оцінна сформована повною мірою 19 % сформована достатньо  62 % сформована посередньо  16 % сформована  мінімально 3 % не сформована 0 % Соціально-комунікативна сформована повною мірою 23 % сформована достатньо  53 % сформована посередньо  22 … Продовжити читання “Моніторинг якості освітнього процесу”

Детальніше