Логопед

03.Гру.2021

Ручний масаж мімічних м’язів   Зонд для міогімнастики   Віброзонд Собачка     Вібромасаж язика Цеглинка   Вібромасаж язика Ложечка   Зондовий язика Виделка   Зондовий язика Саночки

Детальніше
21.Тра.2020

    Дітям, які мають порушення звуковимови та  мовлення, рекомендовано  виконання  пальчикових, логоритмічних,  артикуляційних вправ та  вправ на автоматизацію проблемних звуків.  Цікавою і корисною для дітей формою  роботи    з   використання  таких вправ є їхнє поєднання з чистомовками.      В період карантину вихователь логопедичної групи «Джерельце» Онищук О.О. підготувала відеоролики  з метою  заохочення дітей до … Продовжити читання “Допоможемо нашим дітям чітко вимовляти звуки рідної мови”

Детальніше
28.Кві.2020

Часто під час первинної бесіди з батьками дітей, у яких спостерігаються порушення мовленнєвого розвитку, чуємо: «у моєї дитини каша в роті», «мою дитину ніхто не розуміє» або «немає багатьох звуків». Однією з причин таких порушень може бути недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати звуки мовлення. Вчасно сформовані фонематичні процеси є основою для чіткої … Продовжити читання “Розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку”

Детальніше
01.Бер.2018

Згідно посадової інструкції,  вчитель-логопед у своїй діяльності керується: Конституцією України; Законами України, Указами Президента України, рішеннями Уряду України; Законом України «Про дошкільну освіту»; Законом України «Про мови»; Державною Національною програмою «Освіта. Україна XXI століття»; Конвенцією про права дитини; Положенням про дошкільний навчальний заклад; Національною доктриною розвитку освіти; Правилами внутрішнього трудового розпорядку; Колективним договором між адміністрацією … Продовжити читання “Логопед як професія”

Детальніше
01.Бер.2018

Для чого потрібно розвивати точність рухів пальців рук (дрібну  моторику)? Ученими доведено, що розвиток рук знаходиться в тісному зв`язку з розвитком мовлення та мислення дитини. Рівень розвитку дрібної моторики та координації рухів рук – один з показників інтелектуального розвитку і, отже, готовності до шкільного навчання. Як правило, дитина, що має високий рівень  розвитку дрібної моторики, … Продовжити читання “Поради для батьків”

Детальніше